Årsmöte 2020

Årsmöte för Särö Vägförening och Särö Villaägareförening hålls vanligen i mars eller april månad på Säröhus. Datum för årsmöte 2020 är inte beslutat ännu men kommer att anslås här.

Klipp häckar och buskar

Särö Vägförening ansvarar för säkerheten på våra vägar och det är fastighetsägarens ansvar hålla vägen fri från buskage. Enligt våra anvisningar skall det vara 60 cm fritt på varje sida om vägen med en fri höjd på 4,6 m.

Skall du bygga?

Byggtrafik medför ofta stor belastning på våra vägar. Därför är det av vikt att ni kontaktar Särö Vägförening så snart ni planerar att bygga nytt eller bygga till. Fastighetsägare har skyldighet att informera föreningen, så att besiktning av väg kan utföras innan byggstart. Kontakta oss på mail: styrelsen@sarovagforening.se
Invasiva växter

Invasiva växter konkurrerar ut inhemska växter och kan skada din fastighet. På Särö finns bland annat Jättebalsamin och Parkslide. Som trädgårdsägare kan du hjälpa till att stoppa och förhindra spridning av invasiva växter.

Vägbelysning

E-Post/Telefon

För att kunna sköta kontakten med dig som medlem behöver vi din e-postadress och telefonnummer. Här kan du fylla i vårt formulär. Vår datapolicy följer EU:s nya dataskyddsförordning, så att du kan känna dig säker med hur vi hanterar dina uppgifter. Kontakta oss om du vill veta mer.

Marginal